Volgen

Hoe wijzig ik mijn factuuradres?

Er kan zich een situatie voordoen waarin je de factuurgegevens van je eigen organisatie moet aanpassen. Dit doe je op de volgende manier.

Klik vanuit het partnerdashboard op de blauwe knop met de tekst "klanten en campagnes".

Je komt nu in het overzicht van je klanten. Je vindt hier ook je eigen organisatie terug. Je kan deze herkennen aan de groene letters:

Om je eigen account te openen klik je op de groene pijl die links naast de organisatienaam staat. 

Je bent nu actief in je het account van je eigen organisatie. Klik op de knop: "Mijn account" die je rechts boven in het scherm ziet.

Je komt nu in een overzicht van de accountgegevens die je kan wijzigen.

 Klik op "Organisatie" om een overzicht te krijgen van de huidige organisatiegegevens.

Klik op de blauwe knop wijzigen om je organisatiegegevens aan te passen.

Je kan ook alleen je factuuradres aanpassen. Onder het tabje "Organisatie" vind je ook de kop "Facturering".

Klik op "Adres wijzigen" om alleen het factuuradres aan te passen.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk